Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Podsumowanie akcji – „Klasa z empatią”

Od 4 listopada do 2 grudnia nasza szkoła zaangażowała się w akcję „Klasa z empatią” organizowaną przez Stowarzyszenie „Polskie Towarzystwo Mutyzmu Wybiórczego”.  Koordynatorami akcji w naszej szkole była Justyna Michalska i Magdalena Machnacka.  Celem tej akcji było zwiększenie świadomości na temat mutyzmu wybiórczego (selektywnego), jako zaburzeń o podłożu lękowym. Akcja ta cieszyła się dużym zainteresowaniem ze strony wychowawców zarówno klas młodszych jak i starszych. W danym działaniu wzięły udział: świetlica szkolna, zerówka, klasy: 2d, 3a, 3b, 3c, 3d, 4a, 4b, 5e, 6f, 7d. Uczniowie mieli do zrealizowania dwa zadania. W zadaniu pierwszym uczniowie mieli dokończyć zdanie „Boję się…”. Celem tego zadania było wywołanie dyskusji koordynowanej przez nauczyciela na temat tego, jak różne są nasze lęki oraz uzmysłowienie uczniom, że każdy się czegoś boi, że jest to część naszego życia. W zadaniu drugim uczniowie na kartkach papieru odrysowywali swoją dłoń i zapisywali na niej swoje imię i nazwisko.  Celem tego zadania było, napisanie coś miłego na odrysowanej dłoni osoby, do której ona należy.  Kolejnym krokiem tego zadania była koordynowana przez nauczyciela dyskusja o pozytywnych komunikatach kreowanych w naszą stronę, o tym, jak ważne jest, by mówić innym to, co ich motywuje do bycia jeszcze lepszym. Uczniowie naszej szkoły bardzo chętnie angażowali się w każde zadanie zaproponowane przez wychowawcę. Najwięcej entuzjazmu i radości sprawiło zadanie drugie ponieważ uczniowie lubią słuchać pozytywnych komentarzy na swój temat.

Do wakacji zostało

42 Dni
01 Godziny
59 Minuty
24 Sekundy