Dostosuj preferencje dotyczące zgody

Używamy plików cookie, aby pomóc użytkownikom w sprawnej nawigacji i wykonywaniu określonych funkcji. Szczegółowe informacje na temat wszystkich plików cookie odpowiadających poszczególnym kategoriom zgody znajdują się poniżej.

Pliki cookie sklasyfikowane jako „niezbędne” są przechowywane w przeglądarce użytkownika, ponieważ są niezbędne do włączenia podstawowych funkcji witryny.... 

Zawsze aktywne

Niezbędne pliki cookie mają kluczowe znaczenie dla podstawowych funkcji witryny i witryna nie będzie działać w zamierzony sposób bez nich. Te pliki cookie nie przechowują żadnych danych umożliwiających identyfikację osoby.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Funkcjonalne pliki cookie pomagają wykonywać pewne funkcje, takie jak udostępnianie zawartości witryny na platformach mediów społecznościowych, zbieranie informacji zwrotnych i inne funkcje stron trzecich.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Analityczne pliki cookie służą do zrozumienia, w jaki sposób użytkownicy wchodzą w interakcję z witryną. Te pliki cookie pomagają dostarczać informacje o metrykach liczby odwiedzających, współczynniku odrzuceń, źródle ruchu itp.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Wydajnościowe pliki cookie służą do zrozumienia i analizy kluczowych wskaźników wydajności witryny, co pomaga zapewnić lepsze wrażenia użytkownika dla odwiedzających.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Reklamowe pliki cookie służą do dostarczania użytkownikom spersonalizowanych reklam w oparciu o strony, które odwiedzili wcześniej, oraz do analizowania skuteczności kampanii reklamowej.

Brak plików cookie do wyświetlenia.

Biblioteka szkolna- lekcja online

Biblioteka szkolna – lekcja online. Spotkanie z książką. Klub Młodego Programisty. Z okazji Dnia Książki i Praw Autorskich uczniowie klasy 3 a uczestniczyli w lekcji on-line pn. „Spotkanie z książką”. Celem lekcji on-line było poznanie pracy pisarza i ilustratora książki. Dzieci na podstawie gry dydaktycznej Story Cubes tworzyły opowieści, wymyślały nowe zastosowania przedmiotów codziennego użytku. Podczas zajęć rysowały trzy kółka, z których powstał kosmita, sygnalizacja świetlna i wiele innych przedmiotów. Swoje pomysły prezentowały na czacie spotkania. Dzieci również tworzyły scenkę zachęcającą do przeczytania książki. Prowadząca spotkanie zaprezentowała program Scratch, który może posłużyć do projektowania aktywnych ilustracji do książki. Lekcja on-line bardzo podobała się uczniom, ponieważ w sposób nietypowy i aktywny mogły pracować wokół tematu związanego z książką i ulubionymi lekturami szkolnymi.

Do wakacji zostało

42 Dni
11 Godziny
26 Minuty
45 Sekundy